середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія модуля 6

               Моя рефлексія: вправа "Так-ні".

         Сьогодні, навчаючись за модулем 6,  Я...
                       ТАК:
Я брала активну участь в обговоренні свого проблемного питання на педраді"Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті"
Педрада - важлива і потрібна на тренінгу. Цікаво проходить робота в малих групах! Це саме те чого не вистачає на уроці з учнями. Роботу в парі застосовую часто, а роботу в малих групах лише підчас практикуму і семінарів.
Я зрозуміла як працювати на WIKI-cторінці.
Я створила з допомогою тренерів і підказок колеги Лесі Вікторівни опитувальник. Дуже вдячна їм за це.

                        НІ:
Мій темп роботи ще повільний.
Не зробила таблицю на WIKI-cторінці.
Не впевнена у самостійному виконанні всіх вправ даного модуля.

А взагалі, я отримую від навчання насолоду, незважаючи на втому, на недосконалі мої уміння і навички при роботі з комп'ютером.


2 коментарі:

  1. Людмила Дмитрівна, я дякую, що згадали про мене в рефлексії.
    Завжди Вам з радістю допоможу, якщо зможу.

    ВідповістиВидалити