вівторок, 11 березня 2014 р.

Рефлексія модуля 3

      Другий день занять... Модуль 3. Розглядували цікаві і важливі речі: ключові, тематичні і змістові питання, як спланувати дослідження у навчальному проекті. Робота в парі допомогла мені визначитися з навчальною темою для створення власного портфоліо з використанням методу проектів та ключовим і тематичними запитаннями, які б спонукали учнів до дослідження та мислення.
Найважче було сформулювати ключове запитання.
Але я побачила наскільки навчальний проект може захопити учнів.
      Цей модуль допоміг мені удосконалити навички роботи з програмою Excel, за які можу поставити собі лише "задовільно".
А, взагалі, сьогодні я працювала краще, ніж учора.

2 коментарі:

  1. А я можу це підтвердити! Ви справді були дуже зібрана, жодного разу не відстали... сподіваюся, що і ми своїми діями цьому сприяли...

    ВідповістиВидалити
  2. Ірина Сергіївна, я щиро вдячна Вам і Олені Павлівні за підтримку, за розуміння і "ситуацію успіху", яку Ви створюєте як для мене особисто, так і для інших учасників тренінгу.

    ВідповістиВидалити