понеділок, 10 березня 2014 р.

Рефлексія модуля 1

      Навчатись завжди цікаво, хоч часом буває і важко!
      Сьогодні я навчилася завантажувати Е-посібник та працювати з Е-довідником, заповнила анкету учасника на сайті програми, створила свою WIKI-сторінку та папку "Портфоліо".
      Знайомлячись із ключовими поняттями тренінгу, я зустріла невідомі для себе поняття: формуюче оцінювання та форма оцінювання з коефіцієнтами і балами.
      А найголовніше те, що цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: відчути себе вільним користувачем у інтернет - просторі.
      Для цього я повинна досконало опанувати роботу з інтернет - технологіями та розширити базу власних розробок на інтернет - сторінках.

2 коментарі:

  1. Так, колего. А я маю сказати що ви ще й добре обізнані з термінологією сучасної методики. Ваша невтомна жага до навчання, до освоєння нового заслуговує на повагу та спонукає не опускати руки... Так тримати...

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за добрі слова. Триматись буду... Важко тримати темп... Дуже хочу оволодіти ІКТ на відмінно!

    ВідповістиВидалити