середу, 12 березня 2014 р.

Рефлексія модуля 5

 Моя рефлексія: вправа "Незакінчене речення".

 Сьогодні, навчаючись за модулем 5,     Я...
     взяла участь у педраді "Як забезпечити використання вимог навчальних програм при використанні інноваційних технологій" і активно обговорювала поставлене для моєї групи проблемне питання;
     удосконалювала навички написання і збереження статті на WIKI-сайті;
       більше дізналася про використання Іртернету для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті;
       зрозуміла як оцінювати інтернет-ресурси;
       труднощі я відчула під час роботи на WIKI-сайті;
       найлегшою для мене була робота в парах з обговорення презентації
   за формою 3-2-1;
       велика проблема - це повільна робота комп'ютера за моїм столом.

 Модуль 5 для мене був доступний, зрозумілий і цікавий!!! УРА-А-А!!!

6 коментарів:

  1. Як ви цю інформацію будете застосовувати при роботі з учнями?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цю інформацію буду використовувати при роботі з учнями в проектній діяльності.

      Видалити
  2. Шановна Людмила Дмитрівна!
    Мені треба брати з Вас приклад в тому, яке Ви маєте прагнення до самовдосконалення у професійній діяльності.
    Я бажаю Вам і надалі отримувати задоволення від навчання та з такою ж ініціативою вчити інших.

    ВідповістиВидалити
  3. Чи допоможе вам ця інформація при роботі з учнями?

    ВідповістиВидалити