пʼятницю, 14 березня 2014 р.

Рефлексія модулів 10 - 11

     ФАСИЛІТАТОР, ФАСИЛІТАЦІЯ... Усе просто і зрозуміло, коли тебе навчають ФА-СИ-ЛІ-ТА-ТО-РИ! Це наші тренери!
     План впровадження проекту, підсумковий перегляд створеного Портфоліо...Якби хоч один, ще один день занять! І я була б спокійна! Ледь узяла себе "в руки"! А то не знаю, щоб було?...
     Завершити своє навчання - завершу! А як навчити цьому інших? Я тут не фасилітатор! Що я буду робити??? Шок! К-а-ш-а! Та ще й, яка КАША! Але триматись мушу!!! Триматись буду!!!
      Останню свою РЕФЛЕКСІЮ я проведу за схемою:
           "Інтел - Тренер - Модуль"
      Цю РЕФЛЕКСІЮ я присвячую тим, хто створив це навчання! Тим, хто адаптував це навчання для України! Зокрема, Дементієвській Ніні Петрівні! Присвячую її вам, мої колеги, мої одногрупники! І, звичайно, собі!
Інтел - це...
      І - інструктивність та індивідуальність,
      Н - надбання і науковість,
      Т - тренажер і творчість,
      Е - ефективність і
      Л - любов!

      Рефлексія для тренерів: вправа "Абетка добра"
      Персонально для наших тренерів: Олені Петрівні Давиденко та Ірині Сергіївні Мельнічук.
Наші тренери...
     Т - толерантні,
     Р - розумні,
     Е - енергійні,
     Н - натреновані,
     Е - елегантні,
     Р - радісні!

      А для мене: вправа "Модулі" (вправа лірична і гумористична).
      Модулі, Модулі, ви мої!
      Наробили клопоту, ви мені!
      Модулі, Модулі, як без вас жити?
      Модулі, Модулі, як вас не любити!
      Вітаю усіх з останнім днем занять! Але не закінченням тренінга! Ще - онлайобговорення! І... СЕРЕДА!
      Дякую усім за співпрацю! Будьте здорові і щасливі!
      До нових зустрічей!

4 коментарі:

  1. Людмило, у вас чудова рефлексія. Ви нас приємно здивували. Ми запам'ятаємо це надовго. Творчих злетів!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую за коментар і побажання! Хай Вам щастить!

    ВідповістиВидалити
  3. Людмило Дмитрівно, проглянула ваші блоги. Цікава, змістовна інформація, розрахована на усі паралелі. Радію за дітей, яким ви викладаєте фізику! Бажаю, щоб усі ваші творчі задуми здійснювалися та вистачало здоров'я і сил для сім'ї, роботи, і, обов'язково - для себе.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олено Андріївно, дякую за побажання! Приємно, що Ви знайшли час і переглянули мої блоги. Ще багато слід зробити на сайті МО, а для учнів необхідно урізноманітнити завдання, Після проведеного тренінгу для вчителів у школі, обов'язково, виставлю тематичні тести для учнів.
      Дякую ще раз! Приємно було з Вами познайомитися! Отримала задоволення від нашого спілкування.
      Вам бажаю здоров'я, творчих успіхів і особистого жіночого щастя!!!

      Видалити