Під час опрацювання завдань модуля 4 Я ознайомилася з різними видами оцінювання. Для мене новим було поняття формуючого оцінювання.
Моя змістова рефлексія: сенкан "Оцінювання".
Оцінювання.
Вхідне, поточне.
Допомагає, відслідковує, спонукає.
Оцінювання - перевірка знань учнів.
Процес.
Вважаю, що впровадження формуючого оцінювання буде корисним як для вчителя, так і для учнів.
Цікавою була робота над макетом учительської презентації.
Корисними стали у нагоді поради тренера як "оживити" свою презенацію. Дома допрацюю над її оформленням.
Дякую Олені Павлівні та Ірині Сергіївні за допомогу в освоєнні інтернет-ресурсів.
Ваші рефлексії дуже позитивні, їх цікаво читати. А за сенкан "снимаю шляпу" :-)) - тобто "респект и уважуха". Попробуте в наступниі рефлексії більше речень починати зі слів Я і мені. Бажаю успіхів!
ВідповістиВидалитиА я "снимаю шляпу" за Ваше терпіння, за позитив і "душевний клімат" на наших заняттях. Дякую за коментар і рекомендації.
Видалити