вівторок, 11 березня 2014 р.

Рефлексія модуля 4

     Під час опрацювання завдань модуля 4 Я ознайомилася з різними видами оцінювання. Для мене новим було поняття формуючого оцінювання.
   
    Моя змістова рефлексія: сенкан  "Оцінювання".
                    Оцінювання.
                    Вхідне, поточне.
                    Допомагає, відслідковує, спонукає.
                    Оцінювання - перевірка знань учнів.
                    Процес. 


      Вважаю, що впровадження формуючого оцінювання буде корисним як для вчителя, так і для учнів.
     Цікавою була робота над макетом учительської презентації.
     Корисними стали у нагоді поради тренера як "оживити" свою презенацію. Дома допрацюю над її оформленням.
     Дякую Олені Павлівні та Ірині Сергіївні за допомогу в освоєнні інтернет-ресурсів.

2 коментарі:

  1. Ваші рефлексії дуже позитивні, їх цікаво читати. А за сенкан "снимаю шляпу" :-)) - тобто "респект и уважуха". Попробуте в наступниі рефлексії більше речень починати зі слів Я і мені. Бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А я "снимаю шляпу" за Ваше терпіння, за позитив і "душевний клімат" на наших заняттях. Дякую за коментар і рекомендації.

      Видалити